Golf 6 GTI Edition 35

V ČR jsme se stali předním úpravcem motorů 2,0 TFSI EA113, které jsou vybaveny větším K04 turbodmychadlem. Desítky našich zákazníků tak provozují vozy se základními úpravami od 310 hp až po vrcholně úpravená auta na 480hp! Ti zákazníci, kteří se účastní závodních akcí, tak končí jako nejrychlejší vozy koncernu VW v danných soutěžích, viz oba české poháry ve sprintu na 400m nebo český okruhový pohár Carbonia Cup, kde VW Scirocco R s úpravou od nás na 388hp dojelo sezónu na bedně. Z těchto motorů umíme bezpěčně získat nejvyšší výkony v ČR, kterým zde zatím nikdo nedokázal konkurvat a vozy upravené od nás byly vždy rychlejší než srovnatelně upravené vozy s naladěním od ostatních menších úpravců. Hlavní zásluhu na tom má nedávno vydané moderní naladění od APR, které svým uvedením na trh udělalo v tuningovém světě malou revoluci a APR od té doby celosvětově dominuje tuningovému trhu úprav koncernových vozů. Chceteli využít plný potenciál jak svého vozu, tak případně dodatečných dalších úprav, tak vězte, že APR a potažmo my, pro Vás máme vždy nejlepší řešení jak z hlediska výkonu, rychlosti, uživatelské přívětivosti, tak hlavně bezpečnosti.

Zvýšení výkonu na 337hp:
Tato lehce pokročilejší úprava posune výkon až na 337hp a 419Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje k dosažení tohoto výkonu dosazení sportovního sání, které tak nahradí pro vyšší výkon nevhodný a restriktivní originální sací trakt. Největší přínos má námi doporučené sání od Racingline Performance, nicméně máte možnost si u něj vybrat jinou alternativu.

Pokud k úpravě přidáte i lepší vysokotlakou palivou pumpu, pak pro to máme speciální naladění řídící jednotky, kdy se zvýší výkon ve středních otáčkách a točivý monent vyskočí až na 457Nm

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou, sériová spojka nebude schopná dlouhodobě přenést zvýšený točivý moment a její životnost se dle stavu výrazně zkrátí. Doporučujeme tak vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 265HP

Počáteční točivý moment: 350Nm

/

Výsledný výkon: 337HP

Výsledný točivý moment: 419-457Nm

Základní cena realizace: 30 220

Cena za montáž: 0

Celková cena realizace: 30 220

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Zadní část výfuku (Catback výfuk)

Balík produktů potřebných ke zvýšení výkonu obsahuje pouze první díl výfuku, který má sice velký vliv na výkon, ale minimální vliv na zvukový projev. Pokud tedy chcete zlepšit i zvukový projev vozu, pak si můžete vybrat z nabídky výfukových systémů, které nabízíme.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 30 220

Cena za montáž: 0

Celková cena realizace: 30 220

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00