Passat CC 2,0 TSI

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TSI EA888 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 261hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 423+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2016 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Pro manuální převodovku máme možnost nastavení Launch Controlu nebo No Lift Shift funkci, které dále přispějí k větším prožitkům z jízdy. Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 261hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 261hp a 430Nm, využít můžete i variantu s nižším točivým momentem na 405Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Tato úprava nijak negativně neovlivňuje emise.

Nad rámec základní úpravy řídící jednotky, která je potřeba pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 200HP

Počáteční točivý moment: 280Nm

/

Výsledný výkon: 261HP

Výsledný točivý moment: 430Nm

Použité komponenty

APR Stage 1+ 268hp 440Nm chiptuning Škoda Octavia RS Superb 2,0 TSI

DPP-2.0T-PS

APR Stage 1+ 268hp 440Nm chiptuning Škoda Octavia RS Superb 2,0 TSI

 

14 861

Skladem více než 5 Ks

Základní cena realizace: 14 861

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 14 861

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út - Pá: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00