Leon 1P FR 2,0 TSFI EA113 BWA AXX

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TFSI EA113 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 251hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 400+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2018 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TFSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 323hp:
Tato pokročilá úprava posune výkon přes 323hp a 454Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje k dosažení tohoto výkonu dosazení některých důležitých dílů. Tím hlavním je dosazení nového většího turbodmychadla K04, je potřeba upravit výfukový systém, sání, dosadit lepší účinnější chladič stlačeného vzduchu a posílit palivovou soustavu.

S touto úpravou můžete očekávat masivní nárůst výkonu a točivého momentu, který nebude polevovat ani ve vysokých otáčkách, kde sériovému turbodmychadlu K03 již dochází dech. Díky K04 turbodmychadlu, které využívá nové technologie jako je odlehčené biletové kompresorové kolo, se můžete těšit na široké spektrum využitelných otáček a rychlé reakce motoru bez nežádoucí velké prodlevy.

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou, sériová spojka nebude schopná dlouhodobě přenést zvýšený točivý moment a její životnost se dle stavu výrazně zkrátí. Doporučujeme tak vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR nebo pokud máte jedno z prvních DSG, tak máme k dispozici úpravu od TVS Engineering. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 200HP

Počáteční točivý moment: 280Nm

/

Výsledný výkon: 323HP

Výsledný točivý moment: 454Nm

Základní cena realizace: 127 598

Cena za montáž: 0

Celková cena realizace: 127 598

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út - Pá: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00