A3 8P 2,0 TFSI EA113 BWA AXX

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TFSI EA113 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 251hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 400+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2018 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TFSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 251hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 251hp a 399Nm, využít můžete i variantu s nižším výkonem 238hp a točivým momentem na 347Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz. Tato úprava nijak negativně neovlivňuje emise.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR nebo pokud máte jedno z prvních DSG, tak máme k dispozici úpravu od TVS Engineering. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 200HP

Počáteční točivý moment: 280Nm

/

Výsledný výkon: 251HP

Výsledný točivý moment: 400Nm

Použité komponenty

APR úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS 2,0 TFSI BWA AXX

DPP-2.0T-MK5

APR úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS 2,0 TFSI BWA AXX

Sleva10%

14 201

12 780

Skladem více než 5 Ks

Základní cena realizace: 12 780

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 12 780

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Úprava převodovky

Jak již bylo zmíněno, tak sériová spojka v dobrém stavu s touto úpravou nemá problém. V případě, že je již na prahu své životnosti, tak nabízíme rovnou zesílené spojkové sady pro manuální převodovky. DSG převodovka se zde upravovt nemusí, úprava je pro ní přímo naladěná, ale její softwarovou optimalizaci také doporučujeme. Ta zamezí podtáčení motoru, zlepší se logika řazení, nastaví se lepší Launch Control, zvýší se maximální otáčky a zvýšením tlaku oleje na spojky se zvýší schopnost spojek bezpečně přenést vyšší výkon.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Úprava jízdních vlastností by měla jít ruku v ruce se zvyšováním výkonu. Základní úpravou bývá výměna pružin. Pokud již nemáte sériové tlumiče v dobrém stavu, pak doporučujeme zvolit pevný podvozek, který obsahuje jak sportovní pružiny, tak i nové sportovnější tlumiče. Obecně platí, že tyto úpravy posunou jízdní vlastnosti více do sportovna, ale stále zachovávají velkou část komfortu. Jako pokročilejší úprava je brána montáž výškově nebo i tuhostně štelovacího podvozku, které si můžete přizpůsobit dle vlastních preferencí. Pro nadšence nabízíme za příplatek úpravu nastavení tlumičů a speciální nastavení geometrie podvozku přímo na míru vašim potřebám.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátor

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižují náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Brzdy

Se zvyšováním výkonu by mělo jít ruku v ruce zlepšení brzdného účinku vozu. Nabízíme širokou škálu produktů od lepších kotoučů / destiček, až po velké brzdové kity.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 12 780

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 12 780

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00