TTS 8J

V ČR jsme se stali předním úpravcem motorů 2,0 TFSI EA113, které jsou vybaveny větším K04 turbodmychadlem. Desítky našich zákazníků tak provozují vozy se základními úpravami od 310 hp až po vrcholně úpravená auta na 480hp! Ti zákazníci, kteří se účastní závodních akcí, tak končí jako nejrychlejší vozy koncernu VW v danných soutěžích, viz oba české poháry ve sprintu na 400m nebo český okruhový pohár Carbonia Cup, kde VW Scirocco R s úpravou od nás na 388hp dojelo sezónu na bedně. Z těchto motorů umíme bezpěčně získat nejvyšší výkony v ČR, kterým zde zatím nikdo nedokázal konkurvat a vozy upravené od nás byly vždy rychlejší než srovnatelně upravené vozy s naladěním od ostatních menších úpravců. Hlavní zásluhu na tom má nedávno vydané moderní naladění od APR, které svým uvedením na trh udělalo v tuningovém světě malou revoluci a APR od té doby celosvětově dominuje tuningovému trhu úprav koncernových vozů. Chceteli využít plný potenciál jak svého vozu, tak případně dodatečných dalších úprav, tak vězte, že APR a potažmo my, pro Vás máme vždy nejlepší řešení jak z hlediska výkonu, rychlosti, uživatelské přívětivosti, tak hlavně bezpečnosti.

Zvýšení výkonu na 310hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 310hp a 421Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky, zamezení podtáčení motoru a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 265HP

Počáteční točivý moment: 350Nm

/

Výsledný výkon: 310HP

Výsledný točivý moment: 421Nm

Použité komponenty

APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI TTS 2,0 TFSI

DPP-2.0T-PS

APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI TTS 2,0 TFSI

 

15 390

Skladem více než 5 Ks

Základní cena realizace: 15 390

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 15 390

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Vzduchový filtr

Výměnou originálního filtru za sportovní získáte lehce lepší reakce motoru a minimální zvýšení výkonu.

Volitelné komponenty

Úprava převodovky

Jak již bylo zmíněno, tak sériová spojka v dobrém stavu s touto úpravou nemá problém. V případě, že je již na prahu své životnosti, tak nabízíme rovnou zesílené spojkové sady pro manuální převodovky. DSG převodovka se zde upravovt nemusí, úprava je pro ní přímo naladěná, ale její softwarovou optimalizaci také doporučujeme. Ta zamezí podtáčení motoru, zlepší se logika řazení, nastaví se lepší Launch Control, zvýší se maximální otáčky a zvýšením tlaku oleje na spojky se zvýší schopnost spojek bezpečně přenést vyšší výkon.

Volitelné komponenty

Zadní část výfuku (Catback výfuk)

Pro lepší zvukový projev můžete k úpravě přidat zadní část výfuku (Catback), kde můžete vybrat ze dvou variant. Hlasitější (bez rezonátoru) nebo tišší (s rezonátorem neboli jedním tlumičem výfuku navíc).

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Úprava jízdních vlastností by měla jít ruku v ruce se zvyšováním výkonu. Základní úpravou bývá výměna pružin. Pokud již nemáte sériové tlumiče v dobrém stavu, pak doporučujeme zvolit pevný podvozek, který obsahuje jak sportovní pružiny, tak i nové sportovnější tlumiče. Obecně platí, že tyto úpravy posunou jízdní vlastnosti více do sportovna, ale stále zachovávají velkou část komfortu. Jako pokročilejší úprava je brána montáž výškově nebo i tuhostně štelovacího podvozku, které si můžete přizpůsobit dle vlastních preferencí. Pro nadšence nabízíme za příplatek úpravu nastavení tlumičů a speciální nastavení geometrie podvozku přímo na míru vašim potřebám.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 15 390

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 15 390

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00