Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

  • Naposledy hledané výrazy
  • apr

Do88 Intercooler kit BMW 3.0T R6 B58gen2 G20 G21 G22 G23 G26 G01 G02 G20 G05 G06 G07 G29 G11 G12 ICM-430-K

Do88 Intercooler kit BMW 3.0T R6 B58gen2 G20 G21 G22 G23 G26 G01 G02 G20 G05 G06 G07 G29 G11 G12

Výrobce:Do88

Kód:ICM-430-K

Přečíslování:11618647977

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:26.05.2025

Dostupnost produktuDodáme Vám do 10 ti dní

Cena s DPH:57 437

Cena bez DPH:47 468

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

do88 intercooler / chargecooler kit BMW M240i M340i M440i 540i 640io 740i 840i B58 3.0T R6

Zlepšete výkon motoru B58 s do88 chladičem stlačeného vzduchu! Motor B58 Gen2, představený ve vozech generace GXX, se ukázal jako pořádná strojovna, schopná vysokých výkonů s velkým charakterem. Nicméně existuje několik slabých míst, která se dají zlepšit, jak z hlediska výkonu, tak co se týče spolehlivosti. B58 je vybaven vodním chladičem stlačeného vzduchu, který je integrován do sacích svodů. Chladič je spojen s radiátorem vpředu auta (není součástí tohoto kitu), který se stará o ochlazení chladící kapaliny, která následně chladí vzduchu vstupující do motoru.

Originální chladič je integrován v plastových sacích svodech. Jak jádro originálního chladiče, tak samotné spojení zalisováním klipsnami k termoplastovým sacím svodům, jsou slabé stránky tohoto řešení. Jak efektivita chlazení, tak průtok vzduchu se může stát limitem v udržení nízkých teplot nasávaného vzduchu. Samotné spojení chladiče k plastovým bočnicím může způsobit problémy při vyšších výkonech, které by byly využívány v teplých dnech. 

Majitelé upravených motorů B58 se často potýkají s problémem rychlého přehřívání stlačeného vzduchu, zejména když je vozidlo používáno na okruhu nebo intenzivněji v horkých dnech. Zvýšené teploty nasávaného vzduchu mohou způsobit, že řídící jednotka sníží výkon motoru nebo dokonce přepne auto do nouzového režimu. Značné riziko představuje prasknutí při vyyšších úrovních zvýšení výkonu, a to právě kvůli své plastové konstrukci a druhu spojení plastových bočnic s chladičem.

do88 sací svody s integrovaným chargecoolerem

Kvalitní chladící jádro s hustě vrstvenými chladícími lamelami se stará o vysokou úroveň chlazení. Chladící jádro má 11 chladících šachet, oproti originálním 6ti, je větší jak seriové, svým objemem a výběrem ideálních, jak vzduchových, tak vodních chladících kanálků, zajišťuje vysokou propustnost vzduchu skrz chladič.

Inovativně navržené bočnice a sací svody z odlitého hliníku se starají o rovnoměrnou distribuci vzduchu skrz chladič, aby se využil plný potenciál celé šíře chladiče, a také aby mohl vzduch rovnoměrněji proudit do jednotlivých sacích kanálků. Pro návrh správného tvaru bylo potřeba nascanovat celý motorový prostor a následně celý tento kit vymodelovat v 3D s pomocí CFD analýzy výpočtu fluidní dynamiky pro dosažení nejlepších výsledků.

Možnosti přídavného palivového systému:

V sacích svodech jsou integrovány vstupy pro přídavné vstřikovače paliva (Injector dynamics ID1050x-34-14 nebo krátké BOSCH EV14) nebo oxidu dusného případně methanolu. Součástí jsou i záslepky v případě, že toto nevyužijete.

V sacích svodech jsou navíc porty pro další vývod vákua, případně pro připojení dalších čidel na měření teplot, tlaků atd.

Součástí sacích svodů je i speciální termopodložka mezi sacími svody a hlavou válců, která se stará o maximální odstínění tepla z motorového prostoru. Tato podložka efektivně snižuje teploty nasávaného vzduchu a omezuje "heatsoak", tedy přehřátí obalu sacích svodů. Oproti originálním plastovým sacím svodům jde o roubustní celohliníkovou konstrukci, která dokáže odolat vysokým plnícím tlakům a teplotám.

Vlastnosti:

- Vysoce výkonný Bar&Plate vzduch-voda mezichladič 11 řad do88 vs 6 řad OEM.
- Udržuje nízké teploty nasávaného vzduchu 26 °C do88 vs  41 °C OEM
- Průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,1 bar / 1,45 psi: 873 CFM (595 CFM), o 47 % vyšší!
- Při Stage 2+ nárůst maximálního výkonu 5hp, nárůst výkonu ve středních ot. +18hp a 28Nm!
- Při Stage 3 a vyšších je nárůst výkonu daleko vyšší!
- Navrženo v SolidWorks pomocí výpočtové dynamiky tekutin (CFD).
- Snadný přístup k odnímatelnému olejovému filtru pro rychlé výměny oleje
- Není nutné každou výměnu oleje demontovat sací svody
- Integrovaná senzorová podložka se třemi porty 1/8″ NPT pro měření dalších parametrů
- Palivová lišta je součástí pro dodatečné vstřikování MPi vstřikovačů
- Záslepky palivových vstřikovačů pro každý kanálek jsou součástí balení
- Porty 1/8″ NPT na vrchu každého sacího kanálku pro vstřikování nitro nebo metanolu
- Design plug-and-play, viz instalační pokyny.
- Součástí jsou všechny nezbytné držáky pro různé komponenty, jako jsou kabelové svazky.
- Termoizolační podložka pro zamezení nasátí teplem
- Na zakázku vyrobené vysoce kvalitní O-kroužky z FKM-silikonu

 

Instalační manuál

Galerie:


 
APR
Inspirace
AutoserisPraha9
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00