Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - Bez rezonátoru / Černé koncovky
- Ostatní vozy
- Ford
- Fiesta mk8 (18+ )
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - Bez rezonátoru / Černé koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXFD372
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:23.06.2025
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - Bez rezonátoru / Černé koncovky - 25 893 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - S rezonátorem / Titanové koncovkyCena: 24 337 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - Bez rezonátoru / Leštěné koncovkyCena: 24 337 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - Bez rezonátoru / Černé koncovkyCena: 25 893 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - Bez rezonátoru / Titanové koncovkyCena: 30 811 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - Bez rezonátoru / Opálené titanové koncovkyCena: 32 010 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - S rezonátorem / Leštěné koncovkyCena: 32 065 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - S rezonátorem / Černé koncovkyCena: 33 621 Kč
- Catback výfuk dual Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019 Milltek Sport - S rezonátorem / Opálené titanové koncovkyCena: 39 739 Kč
Běžná prodejní cena:32 366 Kč
Sleva:20%
Cena s DPH:25 893 Kč
Cena bez DPH:21 399 Kč

Doručení Doprava po ČR od 159 Kč

Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč

Doručení Doprava EU od 780 Kč
Milltek Sport Sportovní Catback výfuk Ford Fiesta mk8 1.0T EcoBoost 100hp / 125hp / 140hp 2017-2019
Vyroben z nerezové oceli. Jedná se o výfukový systém, který se napojuje až za originální filtr pevných částic a obsahuje středové vedení bez rezonátoru, vedení kolem zadní nápravy s velkými koncovkymi na každé straně, které ústí do Maxton Design difuzoru (není součástí balení). Výfuk si můžete vybrat s širokou nabídkou koncovek. Díky zvětšenému průměru vedení a zlepšení průtoku spalin skrz vedení, zlepšuje jak výkon, tak hlavně i zvukový projev. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli s lepším rozložením hmotnosti.
Tento výfuk zachovává veškeré emisní komponenty jako jsou originální katalyzátor i filtr pevných částic (GPF). Nijak tedy neovlivňuje emise vozu.
Velké výfukové koncovky zde ústí do stran. Aby bylo možné tento výfuk namotovat, je potřeba mít Maxton Design zadní difuzor.
Varianty:
U tohoto výfuku lze vybrat z následujících koncovek výfuku:
Leštěné
Černé
Titanové
Opálené titanové

Můžete vybírat mezi hlasitější "Bez rezonátoru", která ale nemá homologaci nebo komfortnější "S rezonátorem", která má ECE Homologaci
Bez rezonátoru
S rezonátorem a ECE Homologací

Určení:
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100hp 2017-2019
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125hp 2017-2019
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140hp 2017-2019
- pouze pro vozidla bez filtru pevných částic GPF / OPF
- pouze pro vozidla s Maxton Design zadním difuzorem
Vlastnosti:
Vyroben z T304 nerezové oceli
Průměr vedení 60,30mm s tloušťkou stěny 1,5mm
Lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Podrobnosti:
SKU: SSXFD372
Skládá se z dílů:
MSFD240
MSFD243REP
MSFD200
MSFD242REP
MSFD279
MSFD275
MSTIP200 x2
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.

























