APR Cast Downpipe system 1,8 & 2,0 TSI MQB VW Golf 7 R AUDI S3 TTS

APR Cast Downpipe system 1,8 & 2,0 TSI MQB VW Golf 7 R AUDI S3 TTS

Výrobce:APR

Kód:DPK0021

V nabídce od:10.10.2018

Dostupnost produktuNení skladem

Cena s DPH:32 693

Cena bez DPH:27 019

APR s potěšením představuje ultimátní litý první díl výfuku "Cast downpipe system" pro nové motory 1,8 & 2,0 TSI spojené s pohonem všech kol 4x4.

APR Cast Downpipe výfukový systém nahrazuje seriový restriktivní první díl výfuku. Nový precizně odlitý nerezový díl s navazujícím ohýbaným vedením o zvětšeném průměru na 76mm obsahuje sportovní katalyzátor, odlitý vstup, který přesně pasuje na turbodmychadlo a zprostředkovává plynulý přechod ke zbylému vedení, bez zbytečných restrikcí, záhybů a svárů a další vylepšení. Po montáži můžete očekávat lepší odezvu motoru na sešlápnutí plynového pedálu, vyšší výkon a zlepšený zvuk motoru pod plným plynem při zachování komfortního tónu pří pomalejší jízdě.Jedná se o nejlepší výkonové zlepšení u tohoto motoru hned za APR úpravou řídící jednotky. Výfuk je navrhnut a vyroben u APR, za použití těch nejkvalitnějších materiálů a nejpřesnějších výrobních technik v oboru

 

Krátká fakta:

Více výkonu, točivého momentu a rychlejší reakce
+24-36hp a 40-55Nm oproti APR Stage 1

Větší, 76mm vedení
Dejte sbohem originálnímu 65mm vedení

- Odlitá příruba perfektně spadne
Průtok vzduchu bez nežádoucích restrikcí pro maximální výkon

Premiová kvalita nerezové oceli T304L
Nejlepší odolnost vůči korozi s maximální životností

Prémiové TIG sváření se zpětným odsáváním argonu
Čisté a pevné sváry jak na povrchu, tak uvnitř

Výkonný GESI sportovní katalyzátor
Redukuje emise, pach a hluk bez negativního vlivu na výkon

- OEM-style spony výfuku
Zasunovací spoje bez deformovaných trubek

OEM-style vlnovec výfuku
Flexi spojka (vlnovec) bez vnitřních restrikcí a náchylnosti k selhání.

Vlastní design, montáž a kontrola kvality
Od návrhu až po skvělý finální produkt vytvořeno u APR

Padne bez dodatečních úprav
Vše padne na své místo bez dodatečných úprav. Obrázkový manuál součástí

Bez příplatku za APR Stage 2 úpravu oproti Stage 1
Upgrade map v řídící jednotce máte ze Stage 1 na 2 zdarma. Noví zákaznící dostanou cenu jako za Stage 1


Seriový první díl výfuku se skládá z menšího výfukového vedení o průměru 65mm s několika ruznými záhyby a restriktivními katalyzátory. To vše ústí v ne ideální tok výfukových plynů a ne ideální výkon. Inženýři u APR udělali několik kroků, aby maximalizovali průtok výfukových plynů, zredukovali vyzařování tepla pod kapotou a eliminovali nechtěnné restrikce v jednom unikátním balení, které pouze APR může nabídnout.


Detaily jednotlivých komponent:

APR Cast Downpipe výfukový systém je komplexní řešení pro zprostředkování maximálního výkonu. Každý komponent byl navrhnut a vyvinut pro absolutně nejlepší výkon, pevnost, spolehlivost a kvalitu.

Odlitý nerezový první díl výfuku:

APR první díl výfuku se vyznačuje odlitou V-Band přírubou s precizně pasujícím vstupem napojeným přímo na turbodmychadlo, která vytváří ideální podmínky pro rychlé proudění výfukových spalin z turbodmychadla. To zaručuje, aby první díl výfuku zachoval vysokou rychlost spalin skrz celé vedení, včetně flexi sekce, bez nežádoucích turbulencí a odchylek v průřezu vedení. APR inženýři toho docílili vysokým podílem přesně odlitých částí, které i při kompaktním designu zajišťují stále přesný průřez celého vedení, v porovnání s vedením ze strojově ohýbaných trubek. Výsledný efekt je jednoduchý: Hladké proudění výfukových plynů a maximální výkon.

  

Vedení výfuku je vylepšeno v atraktivní, broušené a přímé zvětšené vedení o průměru 76mm, které masivně převyšuje seriový 65mm díl. Kromě toho komponenty, které jsou vidět v motorovém prostoru, jsou vyvedený v daleko atraktivnějším designu. CNC laserově vyřezané držáky s vhodně umístěnými úchytnými body, přebírají váhu celého výfuku a ulevují tak turbodmychadlu. Integrovaná flexi sekce s vnitřním zvlněním, tlumí pohyby motoru během změn jeho zatížení. Celý výfuk je vyrobený z T304L nerezové oceli, svařen technologií TIG se zpětným odsáváním argonu, které zajistí nejen, že výfuk bude vypadat skvěle, ale že také vydrží na věky.

   

Středový díl:

Seriový středový díl výfuku využívá nešťastně zakroucené vedení o průměru 65mm, u některých verzí i s dodatečným druhým katalyzátorem. APR středový díl odstraňuje středový rezonátor, čímž zprostředkovává lehce výraznější zvukový projev a odstraňuje výkon beroucí překážky ve výfuku. Nakonec i středový díl využívá nerezové vedení o průměru 76mm z T304L materiálu. Díl je strojově ohýbaný s broušeným povrchem.

 

 

 

Flexi spojka:

APR Inženýři požadovali OEM-style T304L nerezovou flexi spojku, která je kompletně utěsněna s vlnitým vnitřním uspořádáním pro zlepšení průtoku výfukových plynů a spolehlivosti. Nízkoprofilový design eliminuje potíže s nedostatkem místa, které jsou běžné pro ostatní druhy flexi spojek náchylných na prodření, chrastění a třepení po nějaké době používání.

 

Držák:

Navržen tak, aby obstál ve zkoušce času, držák je CNC obrobený z 8mm tlustého T304L billet nerezového materiálu a zalisovanými držáky. Držák byl maximálně odlehčen aniž by byla dotčena strukturální pevnost. Držák se montuje na integrovanou přírubu v prvním odlitém díle a obsahuje i CNC obrobené podložky pro montáž na různé typy aut MQB platformy.

 

Spony:

APR inženýři specifikovali pro tyto potřeby T304L nerezové spony s OEM designem, který eliminuje potřebu přírub. Užitím nízkoprofilového designu může být výfukový systém umístěn výše ve středovém tunelu s větší mezerou od silnice. Každá spona umožňuje bezturbulentní spoj a větší přesnost, jelikož trubky na sebe přesně padnou a nevytváří tak nepřesnosti a dutiny jako u spojů se šroubovací nabo zasunovací přírubou. Navíc spony nedeformují stěny trubek, aby se docílilo perfektního utěsnění, což dělá montáž a demontáž velice snadnou.

 

Přiruba lambdasondy:

APR Inženýři brali velký zřetel na detaily, když navrhovali celý APR Cast Downpipe výfukový systém, a to včetně malých přírub pro uchycení lambdasond. Adaptér pro namontování lambdasondy je odlitý z T304L nerezové slitiny a dosedací plocha je přesně zaoblena pro perfektní umístění na 76mm vedení, aniž by nějaká jeho část vyčnívala do vnitřku trubky, jelikož by to mohlo ovlivnit ideální proudění spalin kolem lambdasondy. Tyto příruby jsou přivařeny technologií TIG k vedení výfuku za použití zpětného odsávání argonového plynu, aby se zajistilo perfektní hladkosti uvnitř vedení.

Katalyzátor:

APR inženýři pro své potřeby použili vysoce kvalitní a vysoce propustný GESI železný 300 komorový katalyzátor, který je ideální pro přeplňované motory. Během testování na motorové brzdě toto 100x100mm provední prokázalo nulovou ztrátu výkonu, právě díky ideálním specifikacím katalyzátoru.

Katalyzátor uvnitř obsahuje patentovanou směs drahých kovů a speciální tvar vnitřního uspořádání, který pomáhá snižit emise a zápach výfukových plynů, často známého z bezkatalyzátorových prvních dílů výfuku. S ohledem na výkon je katalyzátor usazen daleko od výstupu z turbodmychadla, což redukuje nežádoucí turbulence a snižuje vyzařování teplota výfuku pod kapotou. Následně jako vedlejší produkt užití katalyzátoru redukuje hlasitost a dělá tak celý systém příjemnější k poslechu.

 

Adaptér:

Jednoduchý a odjímatelný adaptér vyrobený z T304L nerezové slitiny zprostředkovává hladký přechod mezi APR Downpipe výfukovým systémem a seriovým zadním dílem výfuku, se kterým je 100% kompatibilní. V balení jsou oba adaptéry jak pro 2,0 TSI, tak i pro 1,8 TSI.

Kabelový svazek:

 

Vysoce kvalitní elektrický svazek pro prodloužení vedení k odsazené první lambdasondě je součástí balení.

 

 

 


Testování výkonu:

Rozdíl výkonu Stage 1 vs Stage 2 za použití APR Cast Downpipe výfukového systému u motorů:

1,8 TSI Stg 1 vs 2:

Nárůst výkonu v celém spektru otáček:

2,0 TSI IS20 220-230hp Stg 1 vs 2:

Nárůst výkonu v celém spektru otáček:

2,0 TSI IS38 265-310hp Stg 1 vs 2:

Nárůst výkonu v celém spektru otáček:


Cesta APR:

Vývojová fáze:

V minulosti spolupracovalo APR s dalšími výrobci ve vývoji a výrobě limitované škály výfukových systémů, ovšem mimo přímý dohled APR. Vzhledem k těmto limitům a potřebám APR dodávat pouze produkty té nejvyšší kvality, bez dlouhých termínů dodání a s lepší zákaznickou podporou se APR rozhodlo investovat do vlastního výrobního programu. S vydáním tohoto výfukového systému a dalších obdobných, APR s potěšením představuje jejich prvním kompletně navrhnutý a zpracovaný výfukový systému přímo u APR HQ.

 

Design a vývoj začiná užitím APR vlastních profesionálních měřících nástrojů. Inženýři u APR mají plný přístup k Romer Absolute paži s integrovaným laserovým scanerem, FaroArm a Creaform 3D laser scaner pro naskenování okolního prostředí kolem výfuku. Inženýři tak skenují vozidla a vytváří 3D mapy prostředí pro budoucí návrh výfukového systému v programech PTC Creo 3.0 a CAD programu.

Použitím APR vlastní stereolitografické 3D tiskárny lze vytvořit rychle prototypy pro vyzkoušení montáže přímo na autě. Návrh je tak snadno a rychle ověřen a pokud je potřeba, tak se dají učinit ještě změny. Jakmile se ověří adekvátní mezery a montáž, zvláště pak na místech, kde dochází pod plným výkonem k pohybům, dojde k vytvoření již reálných prototypů pro konečné ověření montáže a bezproblémové funkce již v reálném provozu.

APR využívá partnerů světové úrovně, kteří jsou zodpovědní pro výrobu jednotlivých komponent, které překračují možnosti kapacit APR. Těsnou spoluprací s každým výrobcem, APR inženýři zasílají CAD modely, specifikace materiálů a další výrobní detaily, lze pak docílit výroby kvalitních komponentů. Výsledkem je soubor unikátních APR komponentů, které čekají na finální opracování, sestavení a kontrolu kvality přímo v nové hale APR v Opelice v Alabamě v USA.

Výroba, konečné opracování a sestavení:

Výroba komponent probíhá jak externě, tak interně, avšak konečná montáž je vždy přímo u APR na jejich výrobní lince. Tým APR konstruktérů pak řeže, brousí a opracovává trubky z premiového T304L nerezu pro každou střední část. Každá litá část je poslaná do vibrační vany plné keramických kusů pro zahlazení a zbavení se výrobních nedokonalostí. Každý komponent je pak ručně očištěn a připraven k montáži.

  

APR výrobní experti pak svaři jednotlivé komponenty pomocí technologie TIG k sobě a vytvoří tak atraktivní a kvalitní sváry. Při každém sváru probíhá zpětné odsávání argonu pro zajištění maximálně pevných a trvanlivých svárů. Po tomto procesu je APR Cast downpipe výfukový systém na světě.

  

Konečná kontrola kvality:

APR klade velký důraz na zlepšení kontroly kvality napříč různými produktovými řadami a výfukový program není vyjímkou. Aby se zajistilo, že systémy budou doručeny v takovém stavu, jakým jsou prezentovány, APR inženýři učinili několik kroků, který zahrnuje různé techniky, které jsou nad rámec běžných průmyslových standartů.

Metalurgické testování:

APR inženýři vyžadují kompletní report s každou várkou komponent vyrobených externími dodavateli, aby se ujistili, že byly vyrobeny z předepsaných premiových materiálů, jako je T304L nerezová ocel. To je navíc následně ověřeno náhodně vybranými kusy výrobků, které jsou nezávisle ověřené než jsou připravené k finální montáži.

Prostorové ověření:

Perfektní design se počítá pouze v případě, že dodavatel dodá komponenty přesně podle zadání. Aby se ověřilo, že produkt odpovídá zadání, APR inženýři využívají vlastní laserové skenovací zařízení. Tolerance jsou digitálně změřeny a výrobek projde nebo je vyřazen.

Instalační proces:

Operování v prostředí určeném pro přesnost a opakovatelnost, APR výrobní experti mají pouze malý prostor pro chybu během konečně sestavovací fáze. Upínací zařízení, vytvořené přímo u APR je umístěno na na zakázku vyrobených výrobních stolech s extrémně plochou pracovní deskou. Toto pracovní prostředí zajišťuje nejvyšší úroveň kontroly kvality během procesu montáže a je zárukou pro předejetí výrobních tvarových nepřesností při sestavování, které se ještě ověřuje na původní stolici.
 
Vizuální kvalita:

Při ruční výrobě produktů přímo u APR se bere obrovský zřetel na kontrolu výsledných produktů. Komponenty jsou vizuálně zkontrolovány, zdali netrpí nedokonalostmi a ty, které neprojdou kontrolou jsou vyřazeny. Produkty jsou následně pečlivě zabaleny a distribuovány skrze APR distributory k zákazníkům po celém světě.


Určení:


Stage 2 informace:

Pro nejlepší výsledek ve zvýšení výkonu APR doporučuje úpravu Řídící jednotky na fázi APR Stage 2. Ta je pro majitele s již nainstalovanou úpravou APR Stage 1 jako upgrade zdarma.


 
APR
Inspirace
Workshop
MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út - Pá: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00