Náhrada katalyzátorů VW Golf 4 R32 3,2 VR6 Milltek Sport
- VW
- Náhrada katalyzátorů VW Golf 4 R32 3,2 VR6 Milltek Sport
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXVW271
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:04.07.2025
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Běžná prodejní cena:9 535 Kč
Sleva:20%
Cena s DPH:7 628 Kč
Cena bez DPH:6 304 Kč

Doručení Doprava po ČR od 159 Kč

Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč

Doručení Doprava EU od 780 Kč
Milltek Sport Náhrada katalyzátorů VW Golf 4 3,2 VR6 R32
1. díl výfuku vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý 1. díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením o průměru 2x 47,6mm a napojuje se přímo na výfukové svody. Zvětšené průchozí vedení má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení Výfukovými svody Free Flow od Milltek Sport a catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky Stage 2
Varianta:
Náhrada katalyzátorů / Decat
- napojení pouze na Milltek Sport catback. Nelze napojit na originální catback
Určení:
VW Golf 4 R32 3,2 VR6
Druh:
1. díl výfuku neboli downpipe. Díl, který se napojuje přímo na turbodmychadlo. Obsahuje vlnovec, sekci bez katalyzátoru a na tento díl se pak napojuje zbytek výfuku, který se nazýva Cat back výfuk.
Vlastnosti:
Vyroben z kvalitní T304 nerezové oceli
Průměr vedení 2x47 -> 63mm
Nízkotlaký systém pro maximální nárůst výkonu bez ztráty točivého momentu ve středních otáčkách
Až o 35% nižší hmotnost, která přispívá k lepším jízdním vlastnostem
Vyrobeno podle standardů řízení kvality ISO 9001
Navržen a vyroben ve Velké Británii
SKU: SSXVW073
Skládá se z dílů:
MSVW249REP
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.
















