Golf 6 R

V ČR jsme se stali předním úpravcem motorů 2,0 TFSI EA113, které jsou vybaveny větším K04 turbodmychadlem. Desítky našich zákazníků tak provozují vozy se základními úpravami od 310 hp až po vrcholně úpravená auta na 480hp! Ti zákazníci, kteří se účastní závodních akcí, tak končí jako nejrychlejší vozy koncernu VW v danných soutěžích, viz oba české poháry ve sprintu na 400m nebo český okruhový pohár Carbonia Cup, kde VW Scirocco R s úpravou od nás na 388hp dojelo sezónu na bedně. Z těchto motorů umíme bezpěčně získat nejvyšší výkony v ČR, kterým zde zatím nikdo nedokázal konkurvat a vozy upravené od nás byly vždy rychlejší než srovnatelně upravené vozy s naladěním od ostatních menších úpravců. Hlavní zásluhu na tom má nedávno vydané moderní naladění od APR, které svým uvedením na trh udělalo v tuningovém světě malou revoluci a APR od té doby celosvětově dominuje tuningovému trhu úprav koncernových vozů. Chceteli využít plný potenciál jak svého vozu, tak případně dodatečných dalších úprav, tak vězte, že APR a potažmo my, pro Vás máme vždy nejlepší řešení jak z hlediska výkonu, rychlosti, uživatelské přívětivosti, tak hlavně bezpečnosti. Za ta léta, co zde tyto vozy upravujeme, mají naši zákazníci s úpravou od nás najeto často přes 100tis km bez problémů, které by byly způsobeny úpravou.

Zvýšení výkonu na 400hp:
Tato pokročilá úprava posune výkon přes 400hp a 560Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje k dosažení tohoto výkonu dosazení některých důležitých dílů. Tím hlavním je výměna turbodmychadla za větší TTE420, je potřeba upravit výfukový systém, sání, dosadit lepší účinnější chladič stlačeného vzduchu, posílit palivovou soustavu a také dosadit tužší pružinky pod sací i výfukové ventily.

S touto úpravou můžte očekávat masivní nárůst výkonu a točivého momentu, který nebude polevovat ani ve vysokých otáčkách, kde sériovému turbodmychadlu K04 již dochází dech. Díky pečlivě vybrané velikosti turbodmychadla se můžete těšit na široké spektrum využitelných otáček a rychle reakce motor bez nežádoucí velké prodlevy.

U této úpravy důrazně doporučujeme posílit blok motoru, aby motor zvýšený výkon dlouhodobě zvládl.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou je potřeba vyměnit spojku, jelikož sériová spojka již nebude schopna přenést zvýšený točivý moment.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou. Nicméně aby převodovka zýšený výkon zvládla, hlavně co se týče výdrže spojek, tak je potřeba i její SW úprava. Úprava zlepší chování převodovky, zlepší se logika řezaní, které bude více sedět změněnému průběhu výkonu. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost. V případě již opotřebovaných spojek doporučujeme jejich výměnu rovnou za sportovní spojky, které zvládnou přenést vyšší výkon.

Počáteční výkon: 265HP

Počáteční točivý moment: 350Nm

/

Výsledný výkon: 400HP

Výsledný točivý moment: 560Nm

Základní cena realizace: 178 748

Cena za montáž: 24 000

Čas realizace: 4 Dny

Celková cena realizace: 202 748

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00