Golf 7 GTI Clubsport

V ČR jsme se stali průkopníky v ladění motoru 2,0 TSI. Jako první v ČR jsme tento motor upravili na 400+hp, jako první jsme jej naladili na více jak 500+hp a jako jediní jsme auto s tímto motorem rozjeli přes 300km/h. Nabízíme tak nejširší sortiment úprav pro tento vůz s tím, že i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak se vždy jedná o uživatelsky velmi přívětivé úpravy bez jakýchkoliv neduhů a problémů s denní použitelností vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy vozy s pohonem předních kol mají omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí a rozjezdy jsou často velmi kousavé, není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat. 

Zvýšení výkonu na 386hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon přes 386hp a 555Nm. V nabídce je i varianta s nižším točivým momentem na 525Nm. Aby se zvýšil výkon na tuto úroveň, tak je potřeba mimo speciální úpravy řídící jednotky dosadit určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané a jsou součástí hlavní nabídky. U některých dílů máte možnost si dle vlastních preferencí vybrat jinou alternativu.

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U majitelů vozů s manuální převodovkou je nutné vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou. Nicméně zde už se dostáváme k vyšším výkonům a APR úprava převodovky je tak nezbytná pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 265-310HP

Počáteční točivý moment: 380Nm

/

Výsledný výkon: 386HP

Výsledný točivý moment: 525Nm

Úprava převodovky

Jak již bylo zmíněno, tak se musí vyměnit jak spojka u manuální převodovky za odolnější, tak se musí upravit i DSG převodovka. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky.

Základní cena realizace: 107 912

Cena za montáž: 20 000

Čas realizace: 4 Dny

Celková cena realizace: 127 912

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Zadní část výfuku (Catback výfuk)

Balík produktů potřebných ke zvýšení výkonu obsahuje pouze první díl výfuku, který má sice velký vliv na výkon, ale minimální vliv na zvukový projev. Pokud tedy chcete zlepšit i zvukový projev vozu, pak si můžete vybrat z nabídky výfukových systémů, které nabízíme. 

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Jako první úprava při zlepšování jízdních vlastností nejčastěji bývá výměna pružin podvozku nebo rovnou celých tlumičů s pružinami za sportovnější. Můžete si vybrat z několika variant od základních pružin až po pokročile nastavitelné tlumiče. Pružiny jsou skvělý základ (jsou kompatibilní i s DCC tlumiči) a dokáží lehce posunout jízdní vlastnosti, zlepší stabilitu vozu, zachovávají velkou část komfortu a snížením zlepší i vzhled vozu. Kompletní set tlumičů a pružin pak posouvá zlepšení jízdních vlastností ještě o veliký kus dále. U pokročilejších variant lze štelovat světlou výšku vozu a tuhost stlačení i roztažení tlumičů. Montáž provádíme včetně nastavení základní geometrie. Pro nadšence nabízíme za příplatek pokročilou úpravu nastavení tlumičů a speciální nastavení geometrie podvozku přímo na míru vašim potřebám.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 107 912

Cena za montáž: 20 000

Čas realizace: 4 Dny

Celková cena realizace: 127 912

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út - Pá: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00