Octavia RS 2,0 TFSI EA113 BWA AXX Předfacelift

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TFSI EA113 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 251hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 400+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2018 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TFSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 251hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 251hp a 399Nm, využít můžete i variantu s nižším výkonem 238hp a točivým momentem na 347Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz. Tato úprava nijak negativně neovlivňuje emise.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR nebo pokud máte jedno z prvních DSG, tak máme k dispozici úpravu od TVS Engineering. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 200HP

Počáteční točivý moment: 280Nm

/

Výsledný výkon: 251HP

Výsledný točivý moment: 400Nm

Použité komponenty

APR úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS 2,0 TFSI BWA AXX

DPP-2.0T-MK5

APR úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS 2,0 TFSI BWA AXX

Sleva10%

14 201

12 780

Skladem více než 5 Ks

Základní cena realizace: 12 780

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 12 780

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Sání motoru

Originální sací trakt je velmi nevhodný pro další zvyšování výkonu. Výměnou originálního filtru za sportovní získáte lehce lepší reakce motoru a minimální zvýšení výkonu. Dosazení kompletního sání včetně vedení kolem motoru má největší přínos ve výkonu, zlepší se reakce motoru a zvýrazní zvuk sání. Nejlepší volba je uzavřené sání s přívodem náporového vzduchu zpředu od Racingline Performance, ale dobře fungují i otevřená sání z naší nabídky, které máme ověřené.

Volitelné komponenty

Intercooler kit

Zvýšit výkon můžete dále dosazením lepšího intercooler kitu, který zefektivní chlazení a nebude vytvářet proudícímu vzduchu restrikci. Při výkonech nad 300hp je již intercooler kit nutností.

Volitelné komponenty

Odstranění vířivých klapek v sání

Zvýšit výkon se dá i tím, že se zlepší průtok vzduchu skrze sací kanálky. Podobný princim, jako když se dříve leštily sací kanálky na atmosferických motorech. Odstraní se zbytečné přepážky, které zmenšují průřez sacách kanálků. S montáží současně provádíme i čištění sacích kanálků, ventilů a vstřikovačů od karbonových nánosů.

Volitelné komponenty

Zadní část výfuku (Catback výfuk)

Pro lepší zvukový projev můžete k úpravě přidat zadní část výfuku (Catback), kde můžete vybrat ze dvou variant. Hlasitější (bez rezonátoru) nebo tišší (s rezonátorem neboli jedním tlumičem výfuku navíc).

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Úprava jízdních vlastností by měla jít ruku v ruce se zvyšováním výkonu. Základní úpravou bývá výměna pružin. Pokud již nemáte sériové tlumiče v dobrém stavu, pak doporučujeme zvolit pevný podvozek, který obsahuje jak sportovní pružiny, tak i nové sportovnější tlumiče. Obecně platí, že tyto úpravy posunou jízdní vlastnosti více do sportovna, ale stále zachovávají velkou část komfortu. Jako pokročilejší úprava je brána montáž výškově nebo i tuhostně štelovacího podvozku, které si můžete přizpůsobit dle vlastních preferencí. Pro nadšence nabízíme za příplatek úpravu nastavení tlumičů a speciální nastavení geometrie podvozku přímo na míru vašim potřebám.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátor

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižují náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Brzdy

Se zvyšováním výkonu by mělo jít ruku v ruce zlepšení brzdného účinku vozu. Nabízíme širokou škálu produktů od lepších kotoučů / destiček, až po velké brzdové kity.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 12 780

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 12 780

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00