Octavia RS 2,0 TFSI EA113 BWA AXX Předfacelift

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TFSI EA113 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 251hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 400+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2018 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TFSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 251hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 251hp a 399Nm, využít můžete i variantu s nižším výkonem 238hp a točivým momentem na 347Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz. Tato úprava nijak negativně neovlivňuje emise.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR nebo pokud máte jedno z prvních DSG, tak máme k dispozici úpravu od TVS Engineering. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 200HP

Počáteční točivý moment: 280Nm

/

Výsledný výkon: 251HP

Výsledný točivý moment: 400Nm

Použité komponenty

Základní cena realizace: 17 569

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 17 569

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Sání motoru

Originální sací trakt je velmi nevhodný pro další zvyšování výkonu. Výměnou originálního filtru za sportovní získáte lehce lepší reakce motoru a minimální zvýšení výkonu. Dosazení kompletního sání včetně vedení kolem motoru má největší přínos ve výkonu, zlepší se reakce motoru a zvýrazní zvuk sání. Nejlepší volba je uzavřené sání s přívodem náporového vzduchu zpředu od Racingline Performance, ale dobře fungují i otevřená sání z naší nabídky, které máme ověřené.

Volitelné komponenty

Zadní část výfuku (Catback výfuk)

Pro lepší zvukový projev můžete k úpravě přidat zadní část výfuku (Catback), kde můžete vybrat ze dvou variant. Hlasitější (bez rezonátoru) nebo tišší (s rezonátorem neboli jedním tlumičem výfuku navíc).

Volitelné komponenty

Intercooler kit

Zvýšit výkon můžete dále dosazením lepšího intercooler kitu, který zefektivní chlazení a nebude vytvářet proudícímu vzduchu restrikci. Při výkonech nad 300hp je již intercooler kit nutností.

Volitelné komponenty

Odstranění vířivých klapek v sání

Zvýšit výkon se dá i tím, že se zlepší průtok vzduchu skrze sací kanálky. Podobný princim, jako když se dříve leštily sací kanálky na atmosferických motorech. Odstraní se zbytečné přepážky, které zmenšují průřez sacách kanálků. S montáží současně provádíme i čištění sacích kanálků, ventilů a vstřikovačů od karbonových nánosů.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Úprava jízdních vlastností by měla jít ruku v ruce se zvyšováním výkonu. Základní úpravou bývá výměna pružin. Pokud již nemáte sériové tlumiče v dobrém stavu, pak doporučujeme zvolit pevný podvozek, který obsahuje jak sportovní pružiny, tak i nové sportovnější tlumiče. Obecně platí, že tyto úpravy posunou jízdní vlastnosti více do sportovna, ale stále zachovávají velkou část komfortu. Jako pokročilejší úprava je brána montáž výškově nebo i tuhostně štelovacího podvozku, které si můžete přizpůsobit dle vlastních preferencí. Pro nadšence nabízíme za příplatek úpravu nastavení tlumičů a speciální nastavení geometrie podvozku přímo na míru vašim potřebám.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátor

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižují náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol.

Volitelné komponenty

Brzdy

Se zvyšováním výkonu by mělo jít ruku v ruce zlepšení brzdného účinku vozu. Nabízíme širokou škálu produktů od lepších kotoučů / destiček, až po velké brzdové kity.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 17 569

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 17 569

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út - Pá: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00