Octavia 1,8 TSI

Pro motor 1,8 TSI nabízíme širokou škálu úprav, které ho posunou dynamicky nad dvoulitr. S větším točivým momentem a tím i větší ochotou zrychlovat v celém spektru otáček, bude jízda s takto upraveným motorem příjemnější za každé situace. Spotřeba zůstane při stejném stylu jízdy stejná, stejně tak zůstane zachována funkce volby jízdních režimů (sport, eco, normal....). Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy vozy s pohonem předních kol mají omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí a rozjezdy jsou často velmi kousavé, není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat. 

Zvýšení výkonu na 256hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon přes 256hp a 412Nm. Aby se zvýšil výkon na tuto úroveň, tak je potřeba mimo speciální úpravy řídící jednotky dosadit určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané a jsou součástí hlavní nabídky. U některých dílů máte možnost si dle vlastních preferencí vybrat jinou alternativu.

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou jsme nezaznamenali snížení životnosti sériové spojky.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a 6° DSG DQ250 a silnější úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. U 7° DSG převodovky DQ200 úpravu na tento výkon nedoporučujeme, případně Vám můžeme nabídnout konverzi na silnější 6° DSG DQ250 převodovku.

U 6° DSG DQ250 doporučujeme pro příjemnější chování převodovky její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 180HP

Počáteční točivý moment: 250Nm

/

Výsledný výkon: 256HP

Výsledný točivý moment: 412Nm

Základní cena realizace: 72 347

Cena za montáž: 3 900

Čas realizace: 8 Hodin

Celková cena realizace: 76 247

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Jako první úprava při zlepšování jízdních vlastností nejčastěji bývá výměna pružin podvozku nebo rovnou celých tlumičů s pružinami za sportovnější. Můžete si vybrat z několika variant od základních pružin až po pokročile nastavitelné tlumiče. Pružiny jsou skvělý základ (jsou kompatibilní i s DCC tlumiči) a dokáží lehce posunout jízdní vlastnosti, zlepší stabilitu vozu, zachovávají velkou část komfortu a snížením zlepší i vzhled vozu. Kompletní set tlumičů a pružin pak posouvá zlepšení jízdních vlastností ještě o veliký kus dále. U pokročilejších variant lze štelovat světlou výšku vozu a tuhost stlačení i roztažení tlumičů. Montáž provádíme včetně nastavení základní geometrie. Pro nadšence nabízíme za příplatek pokročilou úpravu nastavení tlumičů a speciální nastavení geometrie podvozku přímo na míru vašim potřebám.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátory

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižuje náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol. U Škody Octavia RS je nezbytný pro montáž lepších tlumičů, které mají jiné uchycení tyček stabilizátoru k tlumiči.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Horní uložení tlumičů

Horní uložení tlumičů je další krok ke zlepšení jízdních vlastností. Můžete vybírat čistě jen z tužších, kde lůžko pro uchycení tlumiče je zajištěno pevnější gumou nebo můžete vybrat z odklonové varianty, která oproti klasickému tužšímu uložení přidává možnost uprvit geometrii odklonu předních kol. To má za následek další velké zlepšení vozu při zatáčení, čímž se dále potlačí nedotáčivost.

Volitelné komponenty

Brzdy

Při zvyšování výkonu by se mělo myslet i na zlepšení brzdného účinku. Dá se docílit lehkého zlepšení dosazením lepších kotoučů, destiček, brzdových hadic a brzdové kapaliny nebo se dají brzdy rovnou vyměnit za větší brzdový kit.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 72 347

Cena za montáž: 3 900

Čas realizace: 8 Hodin

Celková cena realizace: 76 247

Objednat


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út - Pá: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00