Zvýšení výkonu Porsche Taycan / Audi E-tron GT všechny modely včetne RS / GTS / Turbo
- Audi
- e-tron GT (2021 - )
- Zvýšení výkonu Porsche Taycan / Audi E-tron GT všechny modely včetne RS / GTS / Turbo
Kód:ATWRKS-ETRON-TAYCAN
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:21.10.2025
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Cena s DPH:89 900 Kč
Cena bez DPH:74 298 Kč

Doručení Doprava po ČR od 159 Kč

Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč

Doručení Doprava EU od 780 Kč
Zvýšení výkonu Porsche Taycan / Audi E-tron GT všechny modely včetne RS / GTS / Turbo
Naše softwarová úprava umožňuje využít plný výkon a točivý moment, které jsou jinak dostupné pouze při startu s Launch Control a plně nabitou baterií (100 % SoC). Díky optimalizaci řídicích jednotek jsou tyto hodnoty k dispozici i během běžné jízdy bez nutnosti aktivace speciálních režimů. Konkrétní navýšení výkonu a točivého momentu pro jednotlivé modely najdete v přehledné tabulce výše.
Software obsahuje speciální funkci, která při plném sešlápnutí plynu přepne invertory do režimu Launch Control i během běžné jízdy. Zároveň se upraví nastavení podvozku a trakční kontrola pro co nejlepší akceleraci. Tuto funkci v současnosti nabízí pouze naše řešení. Bez ní není možné mimo Launch Control překročit určitou hranici točivého momentu.
Záruka
Naše řešení zachovává tovární záruku. Originální řídicí jednotka není nijak upravována a pokud je před návštěvou autorizovaného servisu znovu namontována, záruka zůstává plně platná. Z tohoto důvodu také nenabízíme úpravy originální řídicí jednotky.
V současnosti sice výrobce u vozidel na platformě J1 neuplatňuje záznamy o úpravách, ale to se může kdykoli změnit. Výrobce ví, které vozy byly v servisu s upravenou jednotkou, a přestože zatím záruku neodebírá, neexistuje žádná záruka do budoucna.
Poznámka Pokud někdo tvrdí, že úpravy řídicí jednotky nejsou detekovatelné, buď nerozumí principu detekce tuningu (TD1), nebo vám jednoduše neříká pravdu.
Odezva plynu
Řídicí systém (ASG) obsahuje funkci zvanou anti surge damping, tedy filtrování požadavků na točivý moment. Tato funkce zajišťuje plynulou reakci na plyn a zároveň chrání pohonné ústrojí před nadměrným namáháním.
Úplné vypnutí této funkce způsobuje trhavé chování plynu a může mít negativní dopad na mechaniku vozidla. My ale aktivujeme a kalibrujeme vestavěnou funkci deaktivace filtru při předepnutém pohonu. Pokud je na hnacím ústrojí dostatečné napětí, filtr se při náhlém sešlápnutí plynu obejde.
Co to znamená pro řidiče Odezva na plyn je citelně rychlejší a přímější, bez negativního vlivu na komfort nebo životnost součástí.
Neomezená maximální rychlost
Tovární omezovač rychlosti je odstraněn. Maximální rychlost je nyní limitována pouze otáčkami elektromotorů, které odpovídají přibližně 270 km/h. Na palubní desce se může zobrazit mírně vyšší hodnota.
Optimalizované řazení
Řadicí body převodovky byly upraveny napříč všemi jízdními režimy tak, aby poskytovaly co nejplynulejší a nejefektivnější přenos výkonu za všech okolností.
Jak probíhá úprava
Úprava probíhá během jednoho pracovního dne přímo u nás. Pomocí našeho softwarového řešení vytvoříme klon originální řídicí jednotky ASG, do kterého následně aplikujeme optimalizovaný software.
Původní jednotka zůstává ve vašem držení a není nijak upravována ani otevírána. Tím je zajištěna možnost kdykoliv vrátit vozidlo do původního stavu bez jakéhokoliv trvalého zásahu.
Celý proces je navržen s ohledem na kvalitu, bezpečnost a kompatibilitu se zárukou vozidla.

























