Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - sportovní katalyzátor
- Ostatní vozy
- Renault
- Clio Mk3 (2005 - 2012)
- Výfuk
- Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - sportovní katalyzátor
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXRN301
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:09.03.2020
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - sportovní katalyzátor - 19 504 Kč
Běžná prodejní cena:21 671 Kč
Sleva:100%
Cena s DPH:19 504 Kč
Cena bez DPH:16 119 Kč
Cena v EUR s DPH789.60 €
Cena v EUR bez DPH652.60 €
Milltek Sport náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v
Nahrazuje sériový katalyzátor průchozím dílem, nebo dílem se sportovním katalyzátorem. Umožňuje dosažení maximálního toku výfukových plynů bez jakéhokoliv omezení.
Varianty:
Milltek Sport nabízí dvě varianty místo sériového katalyzátoru pro Renault Clio Mk3 197 2.0 16v.
1) Průchozí varianta bez katalyzátoru "De-cat"
2) Varianta se sportovním "Hi-Flow" katalyzátorem
Varianta:
Sportovní "Hi-Flow" katalyzátor
S napojením pro Milltek Sport catback výfuk
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Renault Clio Mk3 197 2.0 16v (2006-2009)
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 63,50 mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.