VW Golf 6R APR TTE420

Představujeme Vám další hotový projekt v podobně 420+hp VW Golf 6R. Úpravy u tohoto VW Golf 6R začaly základní APR Stage 1 úpravou, kde se výkon postupně navyšoval podle toho, jak zakázník chtěl stále více a více. To potvrzuje to, že tyto úpravy jsou opravdu návykové. Navíc u APR je možné jít s úpravami postupně výše. To je častá chyba lidí, kteří si myslí, že je potřeba nejdřív vůz osadit všemi díly a až poté zajet na naladění. Výsledkem je to, že vůz po celou dobu, než se odladí, nevyužije potenciál těchto úprav, řídící jednotka nebude s těmito díly počítat, a tak ani auto s nimi nemusí fungovat ideálně.

Zde se jako první upravila řídící jednotka motoru na fázi APR Stage 1, která využila maximální výkonový potenciál sériového vozu. Výsledný výkon byl cca 310-320hp a 420Nm. Následně se dosadilo sportovní sání od Racingline Performance, u kterého nabízíme upgrade map v řídící jednotce zdarma. Tento chiptuning ve fázi APR Stage 1+, spolu se sportovním sáním, zvýšil výkon na cca 337hp a 440Nm. Důležitější než maximální hodnoty bylo to, že se zlepšily reakce motoru a výkon se protáhl dále k omezovači. Dále se dosadila zadní část výfuku "Catback" od Milltek Sport, která podpořila zvukový projev. Zde jsem zvolili verzi s rezonátorem, aby byl vůz stále komfortní při běžném provozu a při delších trasách. Následně se dosadil i první díl výfuku "downpipe" se sportovním katalyzátorem také od Millteku a k tomu i vysokotlaká palivová pumpa HPFP od Autotech. Znovu jsme doladili řídící jednotku na míru těmto komponentům na fázi APR Stage 2+. Zde byl menší poplatek, který zahrnoval rozdíl v ceně mezi Stage 1 a Stage 2, takže nic zásadního. Ta s těmito komponenty vykouzlila cca 365hp a 480Nm. Jako poslední se na vůz namontoval lepší chladič stlačeného vzduchu "Intercooler" od Racingline Performance, kde máme na více autech ověřeno, že výkon po dosazení cooleru vyleze na cca 380+hp a 490-500Nm.

Tato kompletní úprava sloužila zákazníkovi více jak rok, než se rozhodl udělat další krok. Zde bylo originální turbodmychadlo již na svém maximu a jediná možnost jak jít dál, tak bylo dosazení většího turba. Zvolili jsme turbodmychadlo od TTE "TheTurboEngineers" a to jejich verzi TTE420. K tomu máme perfektní naladění od APR TTE420. Aby se výkon "ukrmil", tak se musela posílit i palivová soustava. Dosadila se tedy nízkotlaká palivová pumpa LPFP od Bar-Tek a 155b regulátor tlaku paliva od APR. Vzhledem k vyšším zpětným tlakům jsme dosadili i tvrdší pružinky pod sací i výfukové ventily od FCP Engineering, přii čemž jsme provedli i kompletní dekarbonizace a vyčištění hlavy válců. Abychom docílili maximálního výkonu, tak jsme dosadili i kit na odstranění výřivých klapek "RFD" od APR. Ten funguje podobně, jako se v dřívejších dobách leštily a zvětšovaly sací kanálky. Tato úprava zlepší propustnost sacích svodů, odstraněním přepážek se zmenší plocha, na které by se mohly usazovat další nečistoty a odstranil se celý mechanismus vířivých klapek. Již jsme viděli, že tyto klapky selhaly, rozpadly se a úlomky poškodily motor. Ať již sací ventily nebo vlítly i do válců, kde poškodily písty. Tímto kitem jsme tak předešly mnohým problémům.

Výsledkem je velmi nenápadný VW Golf 6R s výkonem přes 420hp. Jediné, co ho prozrazuje jsou decentně větší koncovky výfuku a kola Japan Racing. Všímavější oko si všimne i malého křidélka od SRS-Tec, které podtrhuje vzhled zadní části vozu a stejně jako zrcátka je lakovaný v šedé barvě.

VW Golf 6R APR TTE420VW Golf 6R APR TTE420VW Golf 6R APR TTE420VW Golf 6R APR TTE420VW Golf 6R APR TTE420VW Golf 6R APR TTE420VW Golf 6R APR TTE420

Použité komponenty


MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út - Pá: 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00