Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

AUDI Q3 45TFSI APR Stage 3 DTR 325kW

AUDI Q3 45TFSI úprava na Stage 3

AUDI Q3 se již řadí mezi větší a těžší auta. Je to znát hlavně na dynamice, která při stejném seriovém výkonu, jako má třeba Octavia 3 RS, má výrazně horší zrychlení. Octavia RS 169kW zvládá sprint ze 100-200km/h do 18ti vteřin viz žebříček na wikicars, kdežto Q3 to umí až za skoro 28 vteřin. To je propastný rozdíl. Tento deficit ale umíme napravit v několika fázích.

Již APR Stage 1 dokáze zrychlení zlepšit na přijatelnou úroveň. Zlepší reakce motoru, zvýší točivý moment hlavně v nižších a středních otáčkách a auto bude výrazně příjemnější při běžném provozu.

S APR Stage 3 IS38 úpravou se posune výkon ještě o další kus dále a ze zrychlení ubere další 2 vteřiny. Rázem se z takto velké a neaerodynamické stodoly stane auto, které na tom dynamicky bude daleko lépe a necha za sebou auta jako jsou Ateca Cupra nebo BMW X3 M40d (326hp). 

Vrcholná úprava od APR, která také zachovává emise a stále ještě nabízí možnost zapsání zvýšeného výkonu do technického průkazu je APR Stage 3 DTR6054. Ta udělá další skok ve zrychlení na konečných 11,76s! To už je podobné zrychlení, jaké má třeba AUDI RSQ3, Porsche Panamera 4S 4,5 V8 nebo Toyota GR Supra 3,0T. 

Jak úprava s větším IS38 turbodmychadlem, tak s APR DTR turbem, vyžaduje další díly v podobě lepšího sání, intercooleru a lepšího zapalování. Konkrétní úpravu pro Vaše auto si můžete nakonfigurovat v našem Konfigurátoru úprav.

Co se týče životnosti, tak z našich zkušeností se z dlouhodobého hlediska takto upraveným vozům neděje nic navíc, co by nepotkávalo i sériová, neupravená auta. Tyto motory jsou známé svou spolehlivostí a odolností, kde případné problémy se spolehlivostí se mohou objevovat až nad 500hp. Od této mety jsme ale stále daleko. Převodovka je u tohoto modelu velmi silná DQ500, která je to nejlepší a nejodolnější, co lze s tímto motorem spojit. Sami jí máme v naší 865hp AUDI RS3 a zde jsme provedli pouze její lehkou optimalizaci, která zlepšuje logiku řazení a upravuje otáčky na míru turbodmychadlu.

My bychom k této úpravě doporučili vylepšení předních brzd minimálně naším Clubsport S brzdovým kitem, případně větším brzdovým kitem od Racingline. I přes jistý podvozek, kterým tato Q3 oplývá, tak vylepšení bychom našli i zde, a to například řešením KW DCC podvozkovým systémem, který zachovává rozdílné tuhosti v závislosti na zvoleném jízdním režimu a posune jízdní vlastnosti výrazně dále.

Jak vidíte, legální zvýšení výkonu nemusí znamenat zvýšení pouze o 20% v rámci nějaké plošné homologace, ale s konkrétními homologacemi se dokážeme legálně dostat na již zajímavý výkon v rámci zachování životnosti motoru a pohonného ústrojí. Rozhodně se výrazně zlepší dynamika, denní použitelnost, aktivní bezpečnost a jednoduše, tohle auto si prostě více užijete. O to tu samozřejmě také jde. S úpravou Vám rádi poradíme na Tel: 721 121 000 (Po-Pá: 9-17h) nebo na info@autowerks.cz

Video k úpravě:

Fotogalerie:


Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00