CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEAT CTS18TBT

CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEAT

  • VW
  • CTS Turbo 1.8T Big turbokit Škoda VW AUDI SEAT

Turbokit CTS Turbo

Kompletní turbokit CTS Turbo pro zvýšení výkonu motoru 1,8T s turbodmychadlem Precision T3/T4E 50Trim 63ar T3. Jedná se o základní turbokit s turbodmychadlem s kluznými ložisky schopný vyprodukovat výkon až 340koní. Pro možnost vyššího výkonu vyberte variantu s většími turbodmychadly Garrett.

Turbokit obsahuje vše potřebné pro jednoduchou instalaci. Vše padne jak má, nemusí se nic upravovat ani přeďělávat, dokonce i výfuk může být zachován. Pokud máte kompletní výfuk od turbodmychadla, pak ho nemusíte měnit. V místě, kde se napojoval na turbodmychadlo se bude napojovat na downpipe, která je obsažena v turbokitu.

Turbokit obsahuje:

Turbodmychadlo Precision T3/T4E 50Trim 63ar T3 s kluznými ložisky

CTS výfukové svody

CTS výfukový svod pro napojení na seriový výfuk

CTS 3" saní k turbodmychadlu

CTS pancéřované hadice pro přívod a odvod oleje a vody.

Precision 39mm externí westegate

Těsnění, šrouby, matky, sponky, termoizolační páska

Výkonový potenciál turbodmychadel:

Precision T3/T4E 50Trim 63ar T3.........270-340koní

Garrett GT2860RS................................270-340koní

Garrett GT2871r....................................330-370koní

Garrett GT3071r....................................360-430koní

Garrett GT3076r....................................400-460koní

Garrett GT3082r...................................440-500koní

Garrett GT3582r...................................470-550koní

Výkon závisi na požadovaném tlaku turbodmychadla. V případě zvýšení objemu motoru je výkon vyšší.

Upozornění!!!

Pro tento turbokit už je potřeba vyměnit některé motorové díly, za díly dimenzované pro takovéto výkony.

300koní je hraniční výkon pro seriové ojnice. V případě očekávanému výkonu do 390koní lze vyměnit pouze ojnice a nechat seriové písty. Pro metu nad 400koní už je potřeba vyměnit i písty, které větší výkon nesnesou. Nad 330koní je lepší pro bezpečnost vyměnit i seriové výfukové ventily za ocelové, při náročnějších aplikacích za inconelové. Seriové ventily mají tendenci se při těchto výkonech rozpadnout a spadnout do válců, kde způsobí destrukci motoru.

Při použití větších vstřikovačů (550ccm+) je potřeba dát výkonější palivovou pumpu.


Original Video - More videos at TinyPic

 
APR
Inspirace
Workshop
MIlltek
Forge
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00