Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

DIGITUN Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TDI 110kW & 135kW & 140kW DIGI2_18TSI_MQB

DIGITUN Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TDI 110kW & 135kW & 140kW

Manufacturer:

Code:DIGI2_18TSI_MQB

Počet kusů na autě:1Ks

Available from:06.08.2022

product AvailabilityIn stock more than 5 pcs

Price with VAT:476.10

Price without VAT:393.50

Delivery DPD from 6.40

Delivery DPD from 6.40

Delivery WEDO from 6.40

Delivery WEDO from 6.40

Delivery WEDO from 6.40

Delivery WEDO from 6.40

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Delivery DPD Slovakia from 10.90

Delivery DPD Slovensko from 10.90

Delivery DPD Slovensko from 10.90

Digitun Stage 2 & Pops and Bangs

Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru tak, aby využil dodané sportovní díly. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na cca 6-8h, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu. 

Vyžadované komponenty:

1) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
2) 1. díl výfuku (downpipe) se sportovním katalyzátorem, případně bez katalyzátoru
- tato varianta nesplňuje emisní limity

Intercooler je doporučený pro maximální využití potenciálu turbodmychadla

Volitelná funkce Pops & Bangs:

Sériový katalyzátor by pops and bangs vlastnost nevydržel a časem by došlo k jeho zničení. Jakmile se vymění za sportovní, případně se vyndá úplně, tak je možné aktivovat fuknci střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.

Určení a zvýšení výkonu:

Motor 1,8 TSI 132kW -> 176-190kW
- u 6ti stupňové manuální převodovky můžeme nabídnout variantu se sníženým točivým momentem na cca 350-370Nm pro zachování maximální živostnosti originální spojkové sady
- u 6ti stupňové automatické převodovky DQ250 (u 4x4 verze) není žádné omezení. Její úpravu ale doporučujeme.
- u 7mi stupňového DSG DQ200 je potřeba upravit i SW převodovky, aby si poradila se zvýšeným točivým momentem. Zde je příplatek 4500 Kč


 
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00