80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - S rezonátorem / modré-opálené titanové koncovky
- Audi
- TT RS 8S (14->)
- Výfuk
- 80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - S rezonátorem / modré-opálené titanové koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXAU1033
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:20.06.2025
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - S rezonátorem / modré-opálené titanové koncovky - 72 272 Kč
- 80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / oválné leštěné koncovkyCena: 58 547 Kč
- 80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / oválné černé koncovkyCena: 61 012 Kč
- 80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / oválné leštěné koncovkyCena: 64 975 Kč
- 80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - S rezonátorem / oválné černé koncovkyCena: 67 441 Kč
- 80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - S rezonátorem / oválné broušené titanové koncovkyCena: 70 811 Kč
- 80mm Klapkový catback výfuk AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI Milltek Sport - S rezonátorem / modré-opálené titanové koncovkyCena: 72 272 Kč
Běžná prodejní cena:90 340 Kč
Sleva:20%
Cena s DPH:72 272 Kč
Cena bez DPH:59 729 Kč

Doručení Doprava po ČR od 159 Kč

Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč

Doručení Doprava EU od 780 Kč
80mm Klapkový sportovní výfuk AUDI TTRS
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje podle verze díl s rezonátorem (tišší) nebo bez rezonátoru (hlasitější verze), vedení kolem zadní nápravy s tlumičem výfuku za zadní nápravou. Zakončují ho oválné koncovky výfuku v několika provedeních. Díky zvětšenému průměru vedení a zlepšení průtoku spalin skrz vedení, zlepšuje jak výkon, tak hlavně i zvukový projev. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je nejhlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem a ta navíc obsahuje dva absorbční tlumiče. Díky tomu je tato verze velmi tichá, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku
1) Varianta bez rezonátoru s oválnými leštěnými koncovkami
2) Varianta bez rezonátoru s oválnými černými koncovkami
3) Varianta s rezonátorem a oválnými leštěnými koncovkami
4) Varianta s rezonátorem a oválnými černými koncovkami
5) Varianta s rezonátorem a oválnými broušenými titanovými koncovkami
6) Varianta s rezonátorem a oválnými pálenými titanovými koncovkami
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
S ventily pro ovládání hlasitosti výfuku
modré-opálené titanové oválné koncovky výfuku (170 x 107mm)
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.

Určení:
AUDI TT RS 8S 2.5 TFSI (2016-2023)
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 80mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s Downpipe a úpravou řídící jednotky Stage 2)
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.




























