Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

Do88 BigPack intercooler kit s vedením vzduchu 1,8 TSI VW Polo 6R GTI / SEAT Ibiza Cupra / AUDI S1 2,0 TFSI BIG-430-S

Do88 BigPack intercooler kit s vedením vzduchu 1,8 TSI VW Polo 6R GTI / SEAT Ibiza Cupra / AUDI S1 2,0 TFSI

Výrobce:Do88

Kód:BIG-430-S

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:14.05.2025

Dostupnost produktuDodáme Vám do 10 ti dní

Cena s DPH:28 620

Cena bez DPH:23 653

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

do88 BigPack Intercooler kit 1,8 TSI VW Polo 6R GTI / SEAT Ibiza Cupra / AUDI S1 2,0 TFSI

BigPack obsahuje obě klíčové komponenty. Jak velký intercooler, tak také nerestriktivní zvětšené vedení vzduchu.

Tato sada je určená jak pro seriová, tak hlavně pro upravená auta. Čím vyšší jsou vaše výkonové cíle, tím větší bude mít tento chladič přínos. Zvláště pak v letních měsících bude rozdíl u výkonného auta nejmarkantnější. Pouhá výměna za do88 BigPack přinese velký rozdíl jak ve výkonu, tak také v konzistenci výkonu! Masivní chladič zajistí výrazné snížení teploty nasávaného vzduchu a spolu s větším tlakovým vedením zajistí snížení tlakových ztrát.

BigPack zahrnuje plnohodnotný hliníkový výkonový mezichladič a kompletní sadu 2,5” tlakového vedení. Tento BigPack nahrazuje vše mezi výstupem z turbodmychadla a škrticí klapkou, což vede k drastickému zlepšení průtoku vzduchu a chladicího výkonu. Chladič obsahuje kvalitní chladící jádro a v CAD navržené odlité hliníkové bočnice. Tlakové vedení je z hliníkových bezešvích trubek se silikonovými hadicemi s robustním výpletem.

Vlastnosti:

- Větší objem jádra: 8767 cm3 vs 4763 cm3, o 84% větší!
- Větší aktivní chladicí plocha, 1753 cm2 vs 595 cm2, o 194% větší!
- Průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,15bar/2,18psi: 264 CFM (232 CFM), do88 o 14% vyšší!
- Vedení má vstup pro vstřikování metanolu (1/8 -27 NPT)


Vždy mějte na paměti, že originální intercooler byl navrženy pro originální výkon s důrazem na nízké výrobní náklady a se záměrným omezením točivého momentu pro dosažení papírových emisí a požadovaného průběhu výkonu. Zvýšení výkonu nebo tvrdé použití v teplých dnech může způsobit, že seriový intercooler již bude brzdit výkon a vytvářet větší stres na komponenty, než v přápadě použití do88 Intercooler kitu. Tento IC bude mít přínos již u seriového motoru. Čím výše s výkonem půjdete, tím vyšší výkonový přínos bude, oproti seriovému chladiči, mít.

Určení:

AUDI S1 Sportback 2,0 TFSI 188 kW
SEAT Ibiza Cupra 1,8 TSI 141kW
VW Polo 6R GTI 1,8 TSI 141kW

Manuál

Fotogalerie:


 
APR
Inspirace
AutoserisPraha9
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00