Do88 BigPack intercooler kit s vedením vzduchu 1,8 TSI VW Polo 6R GTI / SEAT Ibiza Cupra / AUDI S1 2,0 TFSI + Turbo Muffler Delete
- Seat/Cupra
- Ibiza 6J (08>)
- Motor
- Intercoolery
- Do88 BigPack intercooler kit s vedením vzduchu 1,8 TSI VW Polo 6R GTI / SEAT Ibiza Cupra / AUDI S1 2,0 TFSI + Turbo Muffler Delete
Výrobce:Do88
Kód:BIG-430-S-CP-110
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:17.05.2025
Dostupnost produktuDodáme Vám do 10 ti dní
Vyberte si variantu
Do88 BigPack intercooler kit s vedením vzduchu 1,8 TSI VW Polo 6R GTI / SEAT Ibiza Cupra / AUDI S1 2,0 TFSI + Turbo Muffler Delete - 31 868 Kč
Cena s DPH:31 868 Kč
Cena bez DPH:26 337 Kč

Doručení Doprava po ČR od 159 Kč

Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč

Doručení Doprava EU od 780 Kč
do88 BigPack Intercooler kit s Turbo Muffler Delete 1,8 TSI VW Polo 6R GTI / SEAT Ibiza Cupra / AUDI S1 2,0 TFSI
BigPack obsahuje obě klíčové komponenty. Jak velký intercooler, tak také nerestriktivní zvětšené vedení vzduchu.
Tato sada je určená jak pro seriová, tak hlavně pro upravená auta. Čím vyšší jsou vaše výkonové cíle, tím větší bude mít tento chladič přínos. Zvláště pak v letních měsících bude rozdíl u výkonného auta nejmarkantnější. Pouhá výměna za do88 BigPack přinese velký rozdíl jak ve výkonu, tak také v konzistenci výkonu! Masivní chladič zajistí výrazné snížení teploty nasávaného vzduchu a spolu s větším tlakovým vedením zajistí snížení tlakových ztrát.
BigPack zahrnuje plnohodnotný hliníkový výkonový mezichladič a kompletní sadu 2,5” tlakového vedení. Tento BigPack nahrazuje vše mezi výstupem z turbodmychadla a škrticí klapkou, což vede k drastickému zlepšení průtoku vzduchu a chladicího výkonu. Chladič obsahuje kvalitní chladící jádro a v CAD navržené odlité hliníkové bočnice. Tlakové vedení je z hliníkových bezešvích trubek se silikonovými hadicemi s robustním výpletem.
Vlastnosti:
- Větší objem jádra: 8767 cm3 vs 4763 cm3, o 84% větší!
- Větší aktivní chladicí plocha, 1753 cm2 vs 595 cm2, o 194% větší!
- Průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,15bar/2,18psi: 264 CFM (232 CFM), do88 o 14% vyšší!
- Vedení má vstup pro vstřikování metanolu (1/8 -27 NPT)

Vždy mějte na paměti, že originální intercooler byl navrženy pro originální výkon s důrazem na nízké výrobní náklady a se záměrným omezením točivého momentu pro dosažení papírových emisí a požadovaného průběhu výkonu. Zvýšení výkonu nebo tvrdé použití v teplých dnech může způsobit, že seriový intercooler již bude brzdit výkon a vytvářet větší stres na komponenty, než v přápadě použití do88 Intercooler kitu. Tento IC bude mít přínos již u seriového motoru. Čím výše s výkonem půjdete, tím vyšší výkonový přínos bude, oproti seriovému chladiči, mít.
Určení:
AUDI S1 Sportback 2,0 TFSI 188 kW
SEAT Ibiza Cupra 1,8 TSI 141kW
VW Polo 6R GTI 1,8 TSI 141kW
Fotogalerie:































