OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Non resonated / Style with Twin Polished Trims
- OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Non resonated / Style with Twin Polished Trims
Manufacturer:Milltek Sport
Code:SSXFD401
Počet kusů na autě:1Ks
Available from:14.07.2025
product AvailabilityWe will deliver to you within 14 days
Choose variant
OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Non resonated / Style with Twin Polished Trims - 718.90 €
- OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Non resonated / Carbon trimCena: 642.60 €
- OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Non resonated / brushed titanium trimCena: 718.30 €
- OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Non resonated / Style with Twin Polished TrimsCena: 718.90 €
- OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Burnt/Blue Titanium TrimCena: 778.60 €
- OPF/GPF back exhaust Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line Milltek Sport - Non resonated / Style with Twin Black TrimsCena: 840.90 €
Price with VAT:718.90 €
Price without VAT:594.10 €

Delivery Doprava po ČR from 6.40 €

Delivery DPD Slovakia from 10.90 €

Delivery Doprava na Slovensko from 10.90 €

Delivery Doprava EU from 31.60 €
Milltek Sport OPF/GPF back výfuk Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), nebo variantu s rezonátorem (tišší varianta), vedení kolem zadní nápravy a tlumič výfuku za zadní nápravou. Zakončuje ho několik variant koncovek výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení a zlepšení průtoku spalin skrz vedení, zlepšuje jak výkon, tak hlavně i zvukový projev. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je nejhlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem a ta navíc obsahuje dva absorbční tlumiče. Díky tomu je tato verze tišší, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku.
1) Varianta bez rezonátoru s leštěnou koncovkou výfuku
2) Varianta bez rezonátoru s dvojicí leštěných koncovek výfuku (Vyžaduje zadní difuzor ST)
3) Varianta bez rezonátoru s černou koncovkou výfuku
4) Varianta bez rezonátoru s dvojicí černých koncovek výfuku (Vyžaduje zadní difuzor ST)
5) Varianta bez rezonátoru s karbonovou koncovkou výfuku
6) Varianta bez rezonátoru s titanovou koncovkou výfuku
7) Varianta bez rezonátoru s titanově modrou koncovkou výfuku
8) Varianta s rezonátorem a leštěnou koncovkou výfuku, ECE schválení
9) Varianta s rezonátorem a dvojicí leštěných koncovek výfuku, ECE schválení (Vyžaduje zadní difuzor ST)
10) Varianta s rezonátorem a černou koncovkou výfuku, ECE schválení
11) Varianta s rezonátorem a dvojicí černých koncovek výfuku, ECE schválení (Vyžaduje zadní difuzor ST)
12) Varianta s rezonátorem a karbonovou koncovkou výfuku, ECE schválení
13) Varianta s rezonátorem a titanovou koncovkou výfuku, ECE schválení
14) Varianta s rezonátorem a titanově modrou koncovkou výfuku, ECE schválení
Varianta:
Bez rezonátoru - nejhlasitější
Dvojice leštěných koncovek výfuku
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.

Určení:
Ford Fiesta Mk8 1.0T EcoBoost ST-Line (2020+)
- pasuje na 3 i 5-ti dveřovou verzi
- pouze pro modely s filtrem pevných částic OPF / GPF
Druh:
OPF/GPF výfuk - výfuk, který se napojuje až za katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 60,30mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.



